Beheer je reserveringen en meer...
Features, extra's en koppelingen...
We begrijpen dat u graag wilt weten hoe u het online reserveringssysteem van Tommy voor uw recreatiebedrijf kunt inzetten. Welke functionaliteiten zijn voor u van belang, welke extra's zijn voor u belangrijk, welke koppelingen kunt u gebruiken?
We zetten graag alle mogelijkheden van Tommy voor u op een rij, maar het liefste geven wij u persoonlijk advies over het gebruik van Tommy! Vul hiervoor ons contactformulier in of bel direct 0318-495888
Inhoud basispakket
- Basisgegevens: eenvoudig beheren van basisgegevens, accommodaties, locaties, prijzen, artikelen, kortingen, arrangementen, voordeelkaarten.
- Boekingen: maak in drie eenvoudige stappen een reservering, offerte of optie.
- Dashboard: beheer eenvoudig boekingen, opties en offertes. Bekijk direct welke gasten aankomen en vertrekken.
- Planbord: duidelijk overzicht van boekingen, beschikbare locaties via plattegrond, verslepen van boekingen, direct boeken vanaf planbord.
- Overzichten: statistieken, nachtregister, meterstanden, gastenbestand, wizard rapportage.
- Financieel: openstaande posten, i-Deal, Inlezen betalingen, koppelingen met financiele pakketten.
- Persoonlijk: beheer eenvoudig je eigen gebruikersinstellingen.
- Management: aanmaken van gebruikers, notificaties, servicedesk en overige.
- Online boeken: classic online boeken, Zoek & Boek en prijzenmatrix
Ontdek de voordelen van Tommy 2.0
Ons online boekingssysteem werkt volledig in de Cloud en zorgt hierdoor voor een forse kostenbesparing. U heeft namelijk geen server meer nodig. Daarnaast zorgt de eenvoudige backoffice voor een efficiëntere werkwijze. Door de diverse geautomatiseerde processen is er een zeer geringe kans op fouten. Ook is Tommy 2.0 erg makkelijk te gebruiken door alle medewerkers.
U zult zien dat u door het werken met Tommy 2.0 meer omzet en meer online boekingen behaalt. Boeken was nog nooit zo makkelijk.
Touroperator koppeling
Tommy 2.0 biedt u een koppeling met touroperators zoals Booking.com, Bungalowspecials, Bungalows.nl, BungalowExperts, Trekkershutten.nl en vele andere, aan via de Qenner-channelmanager.
De touroperators bieden uw aanbod aan op hun website. Via de koppeling ontvangen de touroperators uw accommodaties (inclusief afbeeldingen en omschrijving), beschikbaarheid en prijzen. Deze tonen ze op hun website. Indien de gast een boeking maakt komt deze automatisch in Tommy 2.0 terecht.
Voordelen
- Automatisch bijhouden van allotments bij de touroperators
- Geen dubbele boekingen meer!
- Uitgebreid aanbod van te koppelen touroperators
- Zelf controle over prijzen en aanbiedingen
Online betalen via iDeal, Sofort, Bancontact, Mistercash etc.
Met de extra optie online betalen laat u uw gast eenvoudig online zijn boeking betalen via Pay.nl. Hiermee kunnen uw gasten gemakkelijk betalen met iDeal, Creditcard, Google- en Apple Pay en zelfs de VVV Cadeaukaart.
Wanneer de gast betaald heeft, krijgt hij een bevestiging van de betaling in uw huisstijl. Een betaling van een boeking is direct te zien in Tommy 2.0.
Voordelen
- Gasten kunnen snel en eenvoudig betalen via een link in de boekingsbevestiging
- Online betalen gaat vaak sneller
- U kunt zelf uw betalingsvoorwaarden bepalen
- Gasten krijgen vanuit Tommy een reminder als er niet op tijd betaald wordt
- In de backoffice van Tommy kunt u een duidelijk overzicht opvragen van de betalingen
Kassa module
Wanneer u kiest voor de extra optie kassamodule van Tommy 2.0 kunt u in het reserveringssysteem artikelen eenvoudig koppelen aan de kassa en afrekenen met de gast. U kunt van uw artikelen makkelijk afbeeldingen toevoegen zodat de kassa duidelijk weergeeft om welke producten het gaat.
Zo kunt u bijvoorbeeld extra artikelen als een gasfles, extra bedlinnen en zelfs de fietsverhuur vanuit Tommy 2.0 door de gast laten betalen via uw kassa. Desgewenst kunnen wij ook een touchscreen, pinterminal, bonnenprinter en kassalade leveren en het hele kassasysteem voor u in orde maken.
Voordelen
- Eenvoudig artikelen afrekenen met gasten in uw online kassa
- Levering van touchscreen, pinterminal en kassa-lade mogelijk
- Inrichting kassasysteem mogelijk vanuit Tommy Booking Support
Voorbeeldcase van Vakantiepark Duinrell
Eigenaren koppeling & mijn omgeving voor eigenaren
Wanneer u ook accommodaties verhuurt van eigenaren op uw vakantiepark dan kunt als extra optie kiezen voor de eigenaren module. Hiermee rekent u de boekingen voor de accommodatie van de eigenaar eenvoudig af. Door middel van diverse contractvormen heeft u uitgebreide mogelijkheden om automatisch jaarlijkse vaste kosten in rekening te brengen.
U kunt nog een stapje verder gaan door te kiezen voor een 'Mijn Omgeving' voor eigenaren. De Mijn omgeving geeft de eigenaar informatie over de omzet en bezetting van zijn accommodatie(s). Ook kan de eigenaar blokkeringen en reserveringen doen op zijn accommodatie(s) en kan hij zijn
Voordelen
- Met één druk op de knop een afrekening maken van de verhuur voor uw eigenaren
- Eenvoudige financiele afhandeling met de eigenaren
- Diverse contracten met eigenaren mogelijk. Alle facturen staan in Tommy 2.0
- De eigenaren hebben via de 'Mijn Omgeving' een volledig transparant inzicht in de verhuur van hun vakantiewoning(en)
Website & Marketing
U boekt beter met onze totaaloplossing. Met onze marketingpartner Prosuco zorgen we voor:
- Gastvriendelijke en unieke website, op maat voor uw doelgroep
- Meer resultaat uit uw marketingbudget: advies over hoe u uw budget zo optimaal mogelijk inzet en hoe u op eigen kracht meer boekingen realiseert
- Betere (online) vindbaarheid van uw website via SEO (zoekmachine optimalisatie) en SEA (advertentie campagnes), social media, etc.
- Uw brochure, huisstijl, drukwerk, plattegrond, gasten-app en alle andere promotie- en marketingactiveiten.
Toegangscontrole koppeling
Tommy 2.0 kunt u koppelen met diverse systemen van toegangscontrole leveranciers zoals CAT Acces van CAT Control Systems, KP-Athena van Seijsener en Moov van ST&D. U heeft de keuze uit diverse opties. Zo kunt u gebruik maken van barcode- en mifarekaarten en/of kentekenherkenning.
Behalve voor toegang via de slagboom, kunt u bijvoorbeeld ook de toegang tot het zwembad (tourniquet) koppelen. Via de koppeling met CAT Acces bestaat er ook de mogelijkheid om douche-, vuilafvoer- en wasmachine punten op te waarderen. Graag adviseren we over de mogelijkheden.
Voordelen
- Via Tommy 2.0 geeft u uw gasten eenvoudig toegang tot uw park
- Kentekenherkenning is bijzonder vriendelijk voor uw gasten
- Meerdere typen toegangscontrole in te stellen
- Direct inzicht welke gast uw park bezoekt en verlaat.
Qliksense rapporten
Als ondernemer is het belangrijk om goed inzicht te hebben in uw bedrijfsvoering. Welke omzet heeft u behaald, wat is de bezetting van uw accommodaties, welk accommodatietype draagt het meeste bij in uw omzet etc etc. Om u snel en makkelijk inzicht te geven in uw resultaten hebben we een online koppeling ontwikkeld met Qliksense.
Qliksense is een rapportage programma dat volledig is gespecialiseerd in het verwerken van (big) data. De belangrijkste informatie om uw bedrijf te sturen heeft u hiermee simpel onder handbereik.
Voordelen
- Uitgebreide informatie over omzet, bezetting en boekingen
- Inzicht in welke accommodaties het meeste opleveren
- Inzicht in bezetting zodat u daar actie op kunt ondernemen
- Inzicht in welke periodes de meeste boekingen worden gemaakt en de meeste aankomsten zijn.
Maintenance Support
Tommy Maintenance Support is de perfecte oplossing voor de recreatiebranche om zo efficiënt en eenvoudig als het maar kan, alle facilitaire ongemakken te herkennen, registreren en te verhelpen.
- Makkelijk en snel meldingen en werkorders maken;
- Meldingen toewijzen aan de juiste persoon, afdeling of zelfs derden;
- De prioriteit van de melding instellen;
- Op elk moment een overzicht van de status van de melding;
- Belang van transparantie en doorbelasting aan de eigenaren;
- Lange termijn planning maken;
- Duidelijk sturing geven op basis van prioriteiten;
- Direct inzicht in meldingen en historie (per object).
Voordelen
- Overzicht in uitstaande storingen en meldingen
- Makkelijk aansturen van technische en facilitaire medewerkers
- Geen 'vergeten' meldingen meer
- Inzicht in veel voorkomende storingen
- Snel plannen van herhalende werkzaamheden en onderhoud
- Veel besparing van tijd (én geld)
- Extra handig: koppeling met Tommy Booking Support voor eventuele afrekeningen met eigenaren
Gebruikersvriendelijk
Binnen enkele klikken aan de slag
Tommy Maintenance Support is praktisch en gebruiksvriendelijk, zodat u snel en efficiënt kunt werken. Het beginscherm toont u het dashboard. Hier kunt u bijvoorbeeld gebruikmaken van de zoekfunctie om direct naar specifieke meldingen te gaan.
Daarnaast bevinden zich aan de linkerkant alle hoofdmenu's waar u naartoe kunt navigeren. Binnen één klik heeft u een overzicht van (openstaande) meldingen, bekijkt u welke werkorders er momenteel actief zijn en voegt u eenvoudig medewerkers toe. Extra handig is dat u zelf bepaalt wie welke toegang heeft, deze zogenaamde 'authorisatie-levels' bepaalt u dus zelf per medewerker.
Tommy Maintenance Support is enorm intuïtief en vanzelfsprekend opgezet. Juist omdat het bedacht is vanuit de dagelijkse gang van zaken in uw bedrijf. Binnen enkele klikken bent u aan de slag.
Inhoud maintenance support
Meldingen in Tommy Maintenance Support
Bij het hoofdmenu Meldingen ziet u een duidelijk overzicht met alle meldingen. Maak gebruik van verschillende filters, voeg meldingen toe, bewerk meldingen, of verwijder ze van de lijst. In één oogopslag ziet u alle informatie over de meldingen, zoals de datum, prioriteit en uitvoerder. Bovenaan het overzicht kunt u filters plaatsen. Dit maakt het gemakkelijk om een selectie van de meldingen te zien.
Verder kunt u ook herhaalmeldingen aanmaken om terugkerende werkzaamheden aan te passen. Denk bijvoorbeeld aan een grote schoonmaak, legionellacontrole, controle van speeltoestellen, vuilniszakken legen en meterstanden opnemen.
Koppeling met Tommy Booking Support
Voor een optimaal resultaat is Maintenance Support ook te koppelen met Tommy Booking Support. Dit heeft verschillende voordelen:
- Op één plaats de aanmaak en het onderhoud van accommodaties, locaties, eigenaren(contracten) en (facturatie)artikelen.
- Facturatie van uw eigenaren middels een export naar Tommy waardoor u deze administratie centraliseert op één punt.
Module koppeling Tommy 2-weg: € 45,00 per maand*
* Bovenstaande tarieven zijn exclusief BTW en opstartkosten. Uw abonnement factureren wij per jaar. Voor het jaarbedrag dient u de maandelijkse investering met 12 te vermenigvuldigen.
Tarieven
Bij Maintenance Support investeert u per locatie. Zo heeft u altijd een eerlijke prijs voor uw abonnement en betaalt u nooit teveel. De tarieven voor het pakket zijn als volgt:
Locaties | Per maand* |
tot 100 | € 50,00 |
101-200 | € 60,00 |
201-300 | € 75,00 |
301-400 | € 90,00 |
401-600 | € 120,00 |
>600 | Op aanvraag |
Installatie en configuratie
Kosten software Tommy Boekingszuil
- Module Tommy Boekingszuil: € 150,- per maand
- Module Tommy Services & koppeling kentekenherkenning: € 35,- per maand
- Module Online betalen: € 10,- per maand
- Mijn omgeving € 35,- per maand
- Kosten per transactie: € 0,06 en abonnement Pay.nl: € 15,- per maand
Installatie en configuratie
- De Zuil wordt in Veenendaal geconfigureerd, totale kosten € 695,-
- De boekingswidget wordt op maat geconfigureerd, totale kosten € 950,-
- De Zuil wordt ter plaatse afgeleverd, transportkosten € 100,-
- Ter plaatse wordt de zuil door ons geïnstalleerd, installatiekosten € 795,-
Totale configuratie en installatiekosten bedragen € 2540,-
Service (SLA)
De geleverde hardware beschikt over standaard fabrieksgarantie. Echter indien er onderdelen stuk gaan wilt u dat dit weer zo snel mogelijk werkt. Wij hebben van alle onderdelen voorraad beschikbaar en deze kunnen we binnen 24 uur ter plaatse vervangen. De kosten voor deze SLA bedragen op jaarbasis € 950,-
Self check-in voor uw gasten met de Tommy Boekingszuil
Ontdek nu dé manier om uw gasten buiten de openingstijden van uw receptie direct te laten: boeken, betalen én inchecken. Zonder dat u er zelf maar iets voor hoeft te doen (of te laten).
Voordelen
Het gemak van de boekingszuil
- Bespaar op inzet van uw medewerkers
- Meer aankomsten doordat u tóch 24/7 'geopend' en toegankelijk bent
- Gemakkelijk: uw gasten checken zelf in
- Uw gasten kunnen direct zelf betalen
- Nog meer plezier in uw vak: geen tijd kwijt met check-in, wél tijd voor een extra praatje :-)
Wat heeft u nodig?
Hoe werkt het?
- Met uw Tommy online reserveringssysteem kan de gast eenvoudig op de zuil een boeking maken en wordt de boeking in Tommy geregistreerd. De gast ontvangt een e-mail met de bevestiging.
- Nadat de boeking gemaakt is wordt direct het te betalen bedrag op de pinautomaat getoond en kan de gast afrekenen. Een bevestiging van de betaling wordt aan uw gast per e-mail verzonden.
- Het kenteken wordt direct doorgegeven aan de slagboom en de gast kan door de slagboom rijden. De boeking wordt nadat de gast de eerste keer door de slagboom rijdt automatisch op aangekomen gezet.
- Via de Mijn omgeving kan de gast zijn boeking later verlengen en direct afrekenen.
Wat heeft u nodig?
Voor de werking van de boekingszuil, heeft u een aantal zaken nodig:
- Uiteraard: een zuil / buitenscherm met Windows
- UTP kabel voor het internet en en pinautomaat (vraag ons gerust naar de mogelijkheden!)
- Kentekenherkenning (incheck/inrijden gebeurt op basis van invoer kenteken)
- Paper-free check-in (er worden geen bonnetjes geprint, alles wordt per mail bevestigd naar uw gast)
- Aansluiting bij Pay.nl (online betalingen worden via Pay.nl afgehandeld)
Wat kost het?
Kosten hardware Tommy Boekingszuil
- Stalen behuizing
- All-in one touch I3 IP65 waterproof scherm 22”
- PC Intel i5 Core processor
- Site Kiosk Plus software
Totaal prijs € 8.750,-
Optioneel dak € 250,-
Optioneel eigen Steelprint € 595,-
Optioneel inbouw pin automaat Valina van Pay € 1.050,-
Optioneel inbouw bonnenprinter VKP80111 80mm € 595,-
IT oplossingen
Ook voor al uw IT oplossingen en netwerkbeheer
Naast het online reserveringssysteem regelen we bij Tommy Booking Support ook graag al uw IT oplossingen. Bij onze ICT afdeling kunt u o.a. terecht voor:
- Aanschaf hardware/software
- Microsoft 365 (voorheen 0ffice 365)
- Onderhoud pc/server/netwerk
- Informatiezuilen/boekingszuilen
- Kassa systeem
- Wifi oplossingen
- Advies op maat
Hulp op afstand
Netwerkbeheer Overeenkomst
Natuurlijk is het ook voor uw recreatiebedrijf heel belangrijk dat uw netwerk en apparatuur betrouwbaar is en vlekkeloos functioneert. Bij storingen of aanpassingen is het fijn om één contactpersoon te hebben waar u altijd terecht kan. Hiervoor bieden wij u de Netwerkbeheer Overeenkomst. Wij zorgen ervoor dat uw server, uw PC's en uw randapparatuur werken zoals dat hoort. We komen regelmatig langs om uw apparatuur te controleren en op te schonen. We geven u advies over het gebruik en de inrichting van uw netwerk. En in geval van een storing of calamiteit zorgen we dat we binnen de afgesproken tijd een oplossing voor u hebben. Zo heeft u alle tijd om uw gasten een fijne vakantie te bezorgen en zorgen wij voor de rest!
Ook een zorgeloos gevoel over het functioneren van uw apparatuur en netwerk? Neemt u voor meer informatie en een prijsopgave contact met ons op.
Hulp op afstand
Komt u er niet uit? Ook op afstand kunnen wij u snel verder helpen.
Koppeling electrameters
Koppeling met ICY electrameters inclusief Warm Welkom
Maakt u gebruik van de electrameters van ICY? Dan kunt u deze ook koppelen met uw online reserveringssysteem. Met de koppeling kunt u vanuit Tommy de ampères op de electrameter van een bepaalde locatie instellen. Ook kunt u de meterstanden uitlezen en deze worden direct verwerkt in Tommy.
U kunt ook gebruik maken van de Warm Welkom functie. Alle boekingen (en eventuele wijzigingen) worden opgestuurd naar ICY en zij regelen dat de accommodatie lekker op temperatuur is bij aankomst van uw gast.
Voordelen op een rij
- Tommy stuurt de boekingsgegevens automatisch door naar ICY, hierdoor zal de woning altijd bij aankomst van de gast warm gemaakt worden.
- U zet vanuit Tommy de meters aan en uit.
- U stuurt vanuit Tommy een extra artikel ampère mee, zodat de meter automatisch omgeschakeld/opgehoogd wordt naar een andere ampère stand.
- U haalt vanuit Tommy de actuele meterstand op en rekent direct af op de boeking.
Investering koppeling ICY / warm welkom
De eenmalige investeringskosten bedragen € 695. De abonnementsprijs voor de koppeling bedraagt € 40,- excl. BTW per maand.
Bent u geïnteresseerd in de koppeling?
Neem dan contact met ons op en laat u verder informeren over de mogelijkheden.
Externe koppelingen
Met externe API koppelingen voor bijvoorbeeld de Toegangscontrole en Recreatheek worden wijzigingen in een boeking direct naar de juiste software doorgezet. Zo wordt bijvoorbeeld automatisch een nieuw ingevoerd nummerbord doorgezet voor de toegangscontrole en wordt er automatisch een welkomstboodschap op de Smart-TV geplaatst.
De voordelen van de externe API koppelingen
- De boekingen worden automatisch naar de verschillende software doorgestuurd.
- Wijzigt er iets in de boeking? Deze wijziging wordt direct bijgewerkt in de software.
- Werkt met verschillende koppelingen, waaronder toegangscontrole en Recreatheek.
Meer informatie over de externe API Koppelingen?
Bent u geïnteresseerd in de externe API koppeling?
Neem dan contact met ons op en laat u verder informeren over de mogelijkheden.
Facility Management met Keyplan
Met Keyplan kunt u gemakkelijk al uw facilitaire werkzaamheden inplannen. U ziet overzichtelijk welke taken uitgevoerd zijn, waar storingen zijn, wanneer een taak uitgevoerd moet worden en nog veel meer. Hiermee is een koppeling met Keyplan een handige oplossing voor uw facilitair management.
Voordelen Keyplan
- Overzichtelijk inplannen van taken, werkbonnen, storingen etc.
- Automatisch versturen van meldingen aan facilitaire dienst.
- Automatisch aanmaken van taken bij reserveringen.
- Al uw onderhoudswerkzaamheden binnen Keyplan.
Meer informatie over de Keyplan Koppeling?
Bent u geïnteresseerd in de Keyplan koppeling?
Neem dan contact met ons op en laat u verder informeren over de mogelijkheden.